~being together for..........~

Lil' Z Birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Followers

Monday 2 July 2012

Night Safari @ Zoo Taiping

macam biasa, bila nak update entry terbaru, 
sah-sah la cerita aku, laki aku dan anak aku.
itu aje cerita yang boleh aku tulis pun.
tapi okay lah kan dari bergosip tambah dosa. *amboii*
_______________________________________________________________________________
Bila jadi mak-mak, bapak-bapak...memang dah tak ada aktiviti lain kecuali bawa anak keluar jejalan. *Ceh..ayat macam poyos bebenar*..hehehehe

So, dis weekend, abah Zara decide untuk bawa Zara pergi Night Safari @ Zoo Taiping.
Sebenarnya, laki aku neh memang dah lama berhajat nak bawa Zara p zoo.
Kali ni baru tertunai hajat si abah pada anaknya. :)
Kata mr.suami aku-- "nak tengok aksi Zara bila tengok binatang dan biar Zara x perak buiiihh

Dengan segala keghairahan melanda, maka sangat excited la dua beranak *aku pun eksaited juga..tp shyyyhhh diam-diam sudah* tengok binatang dari atas train.
*pening la pak dengan anak ni sebab sekejap-sekejap alih ke kiri, sekejap-sekejap alih ke kanan*

masa tengah tunggu train untuk menggelilingi zoo di waktu malam
di atas train. dan lepas destinasi terakhir --kandang gajah, kami kena turun.
so, zara tengok gajah lama la skit.
puas la "fend..fend" *elephant okay*
aksi zara yang eksaited lepas keluar dr zoo bersama replika binatang.
tapi paling eksaited, tengok aksi zara dengan replika buaya.
zara geli *siap aksi geli geliman dia* :)
zara sedang meneroka menerusi persepsi seorang kanak-kanak
puas zara menggelingi dan mengalami kebebasan bermain *smile*

Lepas ni, kami nak bawa Zara pergi zoo waktu siang pulak. 
Sebab nak tengok aksi Zara di waktu siang dan keadaan lebih jelas.
Kena tunggu lepas raya lah, sebab tak lama lagi nak puasa. 
Agak la kan nak pergi zoo time bulan puasa.

*perak buiihh--jakun

No comments:

Post a Comment