~being together for..........~

Lil' Z Birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Followers

Thursday 22 December 2011

she's turning ONE soon!!!

salam..

tetiba aku eksaited nk tulis ttg zara yg lagi 2 minggu akn sambut hari lahir PERTAMA..she's turning ONE soon...majlisnya dalam masa terdekat...

lagi 2 minggu, zara genap setahun...hoooraayyy!!!

so sekarang, aku tgh survey2 dan memikirkan sesuatu untuk zara..since she's really like CAT, so aku plan nk buat birthday party dan segala persiapan bertemakan "HELLO KITTY"...alahaii...sweet..

sebenarnya, selain dari birthday party ni...dalam masa yg sama, kami satu family plan nk buat kenduri kesyukuran/doa selamat dan bacaan yassin...

aku terfikir apakah yg sesuai utk dimasukkan dalam goodies bag utk group org yg bacakan yassin, goodies bag utk kids yg dtg semua...

tetiba terus search dan berminat dgn goodies bag yg camni..DIY goodies bag -- serius aku mmg akn buat sndri yg ala2 cmni...

masa tgh image search kot www.yahoo.com ttg goodies bag, terus terbekenan dgn goodies bag "HELLO KITTY"  ni..walaupun sangat simple (mayb pada org lain- cm org SAVE COST aje...tapi aku sgt suka pada something yg sgt creative cmni)

ada nilai sentimental yg membuatkan aku puas hati dgn apa yg aku ingin lakukan utk Zara...

siap ada misai2 dan reben bagai..hehehehhe
(eksaited nk buat dah ni -- balik ni terus nkp cari paper---gunting2--gam2) heheeheheh...over tau!!!

untuk kek plak, aku dah pun buat reservation dan siap gtau nk edible "HELLO KITTY"..heheheh...waaaa...terus reserve kek...cuma kena confirmkan balik lagi seminggu before majlis..

comey la kek neh...

lepas 2, dah siap juga survey homemade lollipop utk dimasukkan dalam goodies bag for kids...dah siap tunjuk contoh dan sekali dimaklumkan oleh tukang cekelat, lollipop ni pun leh boh edible pic..nk boh pic zara pun blh...tapi...owhhh NO..NO...xmau muka zara sbb sgt impossible nk boh pic zara pada lollipop...sat gambar 2 akn di makan...owhh..TIDAAAKKK!!!...

so, aku minta edible "HELLO KITTY" gak ok..ehhhehehe...


so, skrg tgh plan juga makanan yg sesuai utk tetamu - yg simple je sbb majlis akn diadakan petang- so xdak la makanan yg heavy2..

gpun, perancangan nye sangat simple utk zara..sebab kami x plan utk majlis yg rak bagai...majlis kami plan tersangat la santai utk birthday zara...eksaited meraikan birthday pertama zara...gpun, zara bkn pandai sangat demand ttg majlis2 ni..kecik lagi kot...so, biar lah majlis nye simple tapi besttt..

jadi, kita tunggu je la majlis nye...aku akn update entry ttg majlis ni nanti...

2 comments:

  1. bagi Maryam 1 goodie bag tu...tak bagi mak dia merajuk! huhhh~

    ReplyDelete
  2. reserve utk maryam...hehehe...of cos x lupa

    ReplyDelete