~being together for..........~

Lil' Z Birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Followers

Monday 12 December 2011

kerja tangan

Assalamualaikum...

Last Friday aku received phone call dari seorg kawan yg minta buat sireh junjung utk wedding adik ipar nya...tema merah hitam...nk roses...

disebabkan ni last minute nye tempahan..aku xberani nk janjikan apa-apa...sebab kalau nk fresh roses kena order dr supplier..harga? last minute biasa la...nak pulak dlm ke"gila"an kenduri kahwen time cuti-cuti sekolah...

aku cuba penuhi impian pelanggan...walaupun aku x janji sama ada blh dptkn fresh roses atau x...apa yg aku blh ckp---"ct cuba dptkn rose...tp kalau xdapat...ct akan gunakan la bunga apa saja yg sesuai..tapi masih ikut tema "merah hitam"...jgn risau"..

so, malam 2 after opis hour, terus aku kelam kabut p ke supplier bunga dan minta sgt utk dapatkan fresh roses utk customer aku--aku bernasib baik sbb dh selalu deal ngn supplier tu...so, depa pun sedaya upaya dapatkn gak fresh roses...

so, ni la hasilnya...alhamdulillah, customer puas hati...amin...semoga terus mendapat tempahan dari pelanggan...turut sediakan perkhidmatan gubahan hantaran, flower arrangement dan bridal hand bouquet
pandangan dari atas

pandangan dari depan

No comments:

Post a Comment