~being together for..........~

Lil' Z Birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Followers

Friday 25 November 2011

mentua

mentua ibarat mak kita sendiri...

korg ada mentua...ada org ckp..mentua ada yang baik dan sebaliknya...tp aku tak merasai adanya mentua..

sbb..aku ditakdirkan (ayat puitis plak) berkahwin dgn anak yatim piatu..so xtau mcm mana rasa nya mentua...tp sepanjang berchenta dolu2..aku sempat la kenal ngn bakal mentua (pada waktu 2 la)..rasanya sgt ok..nak2 plak..mr.hubby aku adlh ank bongsu (ya ALLAH..manja nya...)

sempat la bermesra dgn arwah semasa hayatnya..malah kami pernah menghabiskan masa bersama..jalan2..mkn2..bercuti jugak..

tp arwah xsempat tgk kami disatukan..beliau meninggal dunia pada 10 Februari 2009 akibat kanser.semoga mencucuri arwah dan menempatkan arwah di kalangan org2 beriman...setiap kali ke kubur..kami mesti bercerita pada Zara Amala.."zara, ni kubur arwah maktok kulim...maktok xsempat tgk zara...tp zara kena sentiasa berdoa dan sedekahkan al-fatihah utk maktok dan tok ayah juga"...

ni la arwah ibu mentua aku...Hjh Siti Aishah Md Zain...dan aku sememangnya  tak dak pic bapa mentua aku..malah xsempat juga mengenali arwah...

Semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas arwah ibu dan bapa mentua aku..AMIN...

No comments:

Post a Comment