~being together for..........~

Lil' Z Birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Followers

Thursday 24 November 2011

art and crafts

 ello...ello...

aku rasa aku ni creative la bab2 art and design neh (konon la perasan baguih)...mmg dr kecik2 sgt suka pd hasil seni yg creative...rasa jiwa sgt tenang...

dulu buat utk suka2...(kalau org kt kampung..nk kawen..aku suka buat sibuk gk la)..
paling puas sbb masa tunang dan kawen..aku mampu hasilkn mini pelamin..pelamin..hantaran utk diri sndri..(dgn bantuan my aunt)...

DIY mini pelamin yang dihasilkan sendiri utk majlis pertunangan diri sendiri juga



DIY mini pelamin akad nikah
ni plak pelamin utk majlis perkahwinan diri sendiri juga (serius perasan cantik sudah)
jgn aku tau!!!tgk hiasan bilik tidur ni...ni pun buat sendiri


ni full view bilik tidur pengantin...utk diri sendiri gk (pendek kata, smua buat eksperimen utk diri sendiri)
ni plak DIY sireh junjung masa majlis pertunangan aku...cantik kn?! cantik kah? hahha

antara hantaran utk diri sendiri yg dihasilkn oleh air tangan pengantin (aku la 2!!!)



skrg cuba nasib lak dlm hand bouquet arrangement dan hantaran utk wedding org..(cari makan)
hand bouquet arrangement- lily - order pada 12 Nov 2011
ni xtau panggil apa...tp ni flower arrangement utk boh ats pala..

hasil nya...yg atas kepala (aku pakai waktu dinner ::tema:: paradise masquerade 2011:: (tp mask mmg aku xpakai..satg jadi zorro plak) 

calla lily hand bouquet for solemnization NUR AMALINA HASSUNA  (Dewan Ekpo Sbrg Jaya)

pas ni sapa yang rasa confident dgn hasil tgn aku..leh la buat order!!!! harga leh runding...

No comments:

Post a Comment