~being together for..........~

Lil' Z Birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Followers

Thursday 24 November 2011

c.i.n.t.a d a n a.n.u.g.e.r.a.h

Aku mulakn topik dgn cinta dan anugerah..

Kerana kecintaan aku pada yg Maha Esa, maka Dia juga menganugerahkan aku dengan CINTAa suci (mak ai..jiwang karat nye)....

Tetiba aku mengimbau kembali detik pertemuan ant aku dan suami..pada waktu 2,aku hanya student poli yg menjalani latihan prakitikal di tmpt suami aku bekerja (masa practical leh dok gatal lagi--ni mslh ank remaja)..

Perkenalan kami menginjak ke 7thn sehingga kami ambil keputusan utk bertunang(xsampai 3 bln)..akhirnya tarikh 17 Mac 2010..kami disatukan..(Walaupun aku blm ready lagi nk kawen--sbb lagi 2-3 hari leh plak aku ty mak aku,klo aku xmau kawen..)

Bahagia..klo gaduh2 pun..gaduh2 manja apa la sgt kn...

Bbrp bln kemudian,kami mendapat berita gembira..(Juga blm bersedia)
Aku pregnanat...terima rezeki Allah seadanya..kerana ia ANUGERAH...

Selepas selamat melahirkn..mula lah peranan aku sbg isteri...mommy kpd anak yg comel (zara amala)..

I am a wife..mommy..
jom layan pic2 masa zaman berchenta..kawen..preggy..beranak sudah


zaman2 berchenta

zaman bertunang

akad nikah 17 March 2010

majlis perkahwinan 20 March 2010

majlis persandingan 21 March 2010

Fraser's Hill

mengandung sudah!!!!

miracles of ZARA AMALA BINTI MUHAMMAD SYAFIQ -- 5 Januari 2011


kian membesar--menjadi anak yg cerdik--AMIN--10++ bulan sudah....

No comments:

Post a Comment