~being together for..........~

Lil' Z Birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Followers

Wednesday 13 February 2013

30 is 3 perfect 10's

30 is 3 perfect 10's
I am 3 series 12.2.2013


3 series--kalau dapat beli kereta BMW 3 series pun best jugak ni :)

Actually, bila menjangkau usia 30-an ni, sikit pun aku tak merasa cuak atau ada perasaan yang kurang menyenangkan. Tapi sebaliknya membawa angka tersebut memberi satu semangat, keyakinan dan perasaan yang lebih matang.

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk hidup sihat serta diberi ruang dan peluang dibumi Nya.

Membawa angka 30-an bukan sesuatu yang sukar atau terbeban, tetapi sebaliknya, aku rasa, angka ini sangat "cantik" dan ada aura tersendiri.

30-an adalah suatu angka yang menjadikan kita matang dalam setiap keputusan kerana pada usia begini, kita membawa satu lembaran baru, membawa diri kita dengan cara yang lebih baik dan usia ini diterjemahkan dalam suasana atau keadaan yang lebih sempurna dan baik.

Dalam usia begini, aku bersyukur kerana dikurniakan keluarga sempurna. Suami.....Anak..... alhamdulillah. (anak seterusnya----tungggggguuuuu).

Dalam usia begini, aku bukan sahaja berharap suatu harapan untuk hari ni tetapi untuk masa depan. Perancangan masa depan tidak boleh terus terhenti. Harapan juga sentiasa berbunga untuk sesuatu yang baik.

Terima kasih kepada suami, anak dan ahli keluarga yang lain termasuk keluarga ipar duai yang sentiasa memberi semangat dan dorongan serta pertolongan. :)

Bagi aku usia 30-an adalah satu usia yang sempurna, matang, yakin dan kita membawa penampilan dengan cara yang terbaik. Almaklum la, dalam usia begini, ramai yang menganggap sudah "berusia" jadi, bila dah cecah 30-an, kena la jaga penampilan, pembawakan diri untuk nampak muda dan ceria.

Lagipun, ia sekadar angka, yang penting--hati kita baik dan ikhlas untuk apa sahaja yang kita lakukan.


the CAKE
kek dari colleagues

bila si kecik wish birthday untuk mommy "mommy, epy besday...sayang mama (pengaruh iklan--sambil peluk mommy kuat2)"
ni la cinta hati saya "thank you abah and zara" for a wonderful day 12.2.2013

birthday girl with budak kecik
kiss mommy!!!
LOVE them!!!
ni acara potong kek di opis

TQ to all my colleagues 

Akhir sekali, pembawakan diri kita melambangkan usia kita. Ada setengah orang, usia meningkat tetapi tidak matang. Bagi setengah orang pula, usia muda tetapi cara pembawakan diri terlalu matang dari usia.

Bagi aku, pembawakan diri dan usia harus seiring manakala penampilan diri biar sekata :)

Walau sudah 30-an tetapi masih rasa diri seakan awal 20-an 


30 is fabulous!!!!!!!! 
30 is perfect 3 10's!!!!!!


p/s::Walaupun celebrate dalam keadaan yang kelam kabut sebab mr.suami harus pulang bekerja tetapi tetap HAPPY..... alhamdulillah.
                                      

No comments:

Post a Comment